2010. április 25., vasárnap

Pár kép

Ma a gyerkőcökkel, lementem a központban a parkba, eredetileg a gyerek városba szándékoztam menni.De délben ebéd után mikor indultunk volna, jöttek apumék köszönteni szülinapom alkalmából .Így már késő volt oda menni de ez is jó kis séta volt.Villamosoztunk, gyalogoltunk és szaladgáltunk mindkét gyerek kifáradt rendesen, és még én is.
Na de jöjjenek a képek inkább.

















Ma a gyerköcökkel, lementem a központban a parkba, eredetileg a gyerekvárosba szándékoztam menni.De délben ebéd útán mikor indultunk volna, jöttek apumék köszönteni szülinapom alkalmából .Így már késő volt oda menni de ez is jó kis séta volt.Villamosoztunk, gyalogoltunk és szaladgáltunk mindkét gyerek kifáradt rendesen, és még én is.
Na de jöjjenek a képek inkább.

Nincsenek megjegyzések: