2010. december 17., péntek

Pár sor és kép...

Már jó rég nem irtunk semmi bejegyzést...anya jól el hanyagolta!
Mi jól vagyunk az oviba is megvolt a karácsonyi ünnepség nagon jól éreztük magunkat be mutattuk a szülőknek és a Mikulásnak aki a szerep közepén be toppant hozzánk az ének,tánc,szavaló és angol tudásunkat mindnekinek nagon tetszett!:))Én leginkabb apa tekintetét lestem mindig ha látja-e milyen ügyes vagyok.Most végre vakáció már nagon vártam ám ezt is, anyának segitek itthon mindenben és kérem is adjon még dolgot nekem...várom süssük a mézeskalácsot...meghát a Karácsony estét már nagyon.De addig még kell aludni pár éjjelt.:))
 Ármin is jól van bár azért szoktunk veszekedni anya bánatára de hát olyan mint egy kis kokas és már most ő győz le engem...mi lesz itt még később.De szoktunk jóban is lenni ilyenkor rajzolunk együtt, bújocskázunk, tanitom szavakra ő pedig mindent ismétel útánam.Meg meg öleljük egymást, szóval szeressük mi egymást:))
 Két kép az ünnepségről

 Hazafele jövet az oviból hullt a hó...:))




 Ármin és szomszéd kislány Kárlá
 Ármin már igy bilizik...
 Csiiiizzzz

 
 Kati mamával és Sanyi tatával anya anyukája és nevelő apukája.

Nincsenek megjegyzések: