2011. január 13., csütörtök

Újra itt...

Nagyon rég nem irtunk már semmit pedig annyi  minden történik körülőttünk hogy csak.Apa novemberben megint kint volt szerencsét próbálni ezúttal Németben de sajna most sem jött össze a dolog ugyanis nem fizették ki a munkájukat:( majd Decemberben hazajött és visszavette a fönöke még jó hog rendes.
 Jázmint egyszer egyik este fürdetem és mosom a haját ez pont a karácsony előtti héten volt, a hajmosás sajna nálunk mindig sirásba megyen át, majd mikor elkezdtem mosni tovább lejebb  a kis nunija fölött bal oldalt egy kis tojásnyi gumót vettem észre hát jól meg ijjedtem gyorsan fel öltőztettem Árminnak kerestünk valakit aki vigyázzon rá majd bementünk vele a  kórházba ahol azt mondták mindenképp kérjek egy beutalót sebészetre és még másnap menjek vissza mert a jó a roszban az , hog visszahúzodik és nem marad kint mivel lágyéksérve volt.Ez szerintem a sok erőlkődéstől vanmikor kakil pici kora óta nagon szorulásos mióta abbahagytam nála szopit mindnet amit tudtam próbáltunk már fogalmam sincs mivel próbálkozzak még.
 Másnap a sebész pedig mondta karácsony után muszáj megműteni szegénykémet.Hétfőn be vonultunk, kedden műtét majd csütörtökön jöttünk is haza minden ok volt bár az első két napon nagyon kis elesett volt de szerencsére hamar helyre jött utána, lett 5 kis őltése de szépen gyógyul.
 Aztán pedig Újév után tüszős mandula gyulladása lett hááát ezt elég rossz volt  mert nem tudott még nyelni sem majd az antibigyó kúra után pedig  szájgombája lett na ezt fogalmam sincs mitől alakulhatott ki most épen erre kapja  kezelést.És akkor még azt nem is emlitettem, hogy tegnap előtt a játék mosógépébe csipte az újját amire mára jóó nagy genny zacskó nőtt és nagyon csunya az újja...ma délután megint doki...remélem ezzel vége egy jóóó időre ebből!!!!Elég sokat is fogyott szerintem mert enni alig tud valamit.
 Az ünnepek amúgy magába nagyon jól teltek a gyerekek élvezték hog jöttünk mentünk sokan látogatták meg őket na meg hát a sok ajándékot!!!:))Jázmin ma már azt kérdezte mikor lesz már húsvét:).
Ármin szerencsére kopogjam le jól van ő igazi kis kópé eleven és egyre okosabb sok mindnet tanul Jázmintól sokat beszél sok szót tud.És este mikor lefekvés idő van egyedül megyen be és fekszik le az ágyikójába onnan integett.

Nincsenek megjegyzések: