2011. június 21., kedd

Sok sok lemaradás...


 Azt sem tudom hol kezdjem rengeteg lemaradásom van.Talán a leglényegesebb az, hogy kb Május 10-étől ott hagytuk Nagyváradot el adtuk a blokkot és ki költöztünk Pályiba, ahol neki fogunk saját házikót épiteni...na nem mi erre alkalmas emberek de majd mi is jóóól kivesszük a részünket mindenből, most egyenlőre pedig itt lakunk apa mamáéknál, külőn kis részecskében.
Jázmin
 Mi naaagyon élvezzük Árminnal, olyan mintha egész egy nyaralás lenne, Ármin reggelente mikor felkel már egyenesen menne ki az udvarra, bent alig ülünk.Nem érti meg miért nem lehet sokszor kimenni.
Én még bejártam apával oviba amig vége nem lett volt szép kis évzáró ünnepségünk ahol én voltam a pipacs,
Szeptembertől ide megyek majd oviba, itt vegyes csoport van az is lehet Árminnal majd egy csoportban leszünk.
Közben volt Ármin szülinapja tortával meg minden félével élveztük pláne mert imádjuk a tortát mindketten, persze én mindig el fújtam a gyertyát hamarabb mint ő.
 Most beteg vagyok sajna mind a két fülem begyulladt, de már a végén vagyunk szerencsére ma megyünk vissza kivizsgálásra.
Ármin
 Én is már egy 2 éves nagyfiú lettem, sok mindnet tudok nagyon huncut vagyok na meg anya szerint rosszcsont.
 Nagyon jól megértetem magam mindenkivel talán Jázminnak köszönhető de hamar megtanultam beszélni, na meg a bilit is használom ahogyan kell.Bár éjjelre kapok pelust, viszont én inkább fel keltem anyát hogy hozza gyorsan a bilikét.
A szülinapomat már itt ünnepeltük, jól telt pláne mert kint lehettünk az udvaron, ha rajtam múlna egész nap kint lennék.Most vannak a fincsi gyümölcsök is a kertben volt eper cseresznye sok sok most a meggyet tömöm befele, szeretek mindent.

Itt talán annyival lesz nehezebb a bejárás Váradra, közelnek közel van 8 km. de sajna sosem vettem rá magam, hogy a jogsit letegyem félek tőle, van buszjárat is szerencsére elég gyakran majd teszek egy próbát 2 gyerekkel elég érdekes lesz.Meg ugye Ármin be töltötte a 2 évet vissza kellett volna menjek dolgozni csak hát sajna nincsen hová tegyem őket, mivel a mama még dolgozik, és egy melóhelyet is kéne keresni ami megfelelő.

2 megjegyzés:

sedith írta...

Gratulálok, jó falun lenni, főleg ha a nagyváros amúgyis közel van. A jogsit viszont sürgősen szerezd meg, ma már nehezen lehet boldogulni nélküle. Tapasztalatból mondom! Én múlt héten kezdtem az iskolát, jövő héttől már vezetni is fogok.:)

Jázminnak gyors gyógyulást, Ármint pedig ISten éltesse sokáig!:)

Renáta baba írta...

Milyen kár,hogy mig benn laktatok ,nem beszéltünk meg egy talit :(