2010. február 1., hétfő

blog dij

Kaptunk díjakat az elsőt Eriktől kaptuk még, csak most érkezünk ide is kirakni
Köszönjük szépen!

A másikat pedig Lilitől http://marczalililien.blogspot.com/ kaptuk!Köszönjük szépen neki, hogy ránk is gondolt!

Játék szabályok:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.

6. Be kell linkelnem őket.

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

Akkor tehát írok magamról 7 dolgot.

1. Imádom a gyerekeimet.

2. Szeretném ha körülöttem mindig rend lenne, bár ez 2 gyerekkel szinte lehetetlen.

3. Szeretek főzni.

4.Netezni imádok bár szerintem sokszor túl sok időt töltők itt, a reggeli kávét szeretem itt meginni. (függő vagyok?)

5.Szeretek csavarogni, jókat sétálni...ezért várom is a jó időt már.

6.Fogyóznék de mindig bünőzők

7.Ebben az időszakban nagyon nehéz nekünk, de próbálunk azért talpon maradni!

Én nem sorolok most fel senkit kinek adnám tovább, de aki be szállna a játékba...azoknak szívesen küldöm tovább a díjakat.

Nincsenek megjegyzések: