2008. november 25., kedd

Na eltelt egy kis idő mióta nem írtam, de annyira új ez még nekünk... remélem bele jövünk lassacskán...
Jázmin...
Nagyon hideg lett kint, anya nem visz ki csak, ha valahová muszály kimoccanjunk... kint csak esik és esik, ma láttam megint egy Mikulást a tévében és újra megkértem hogy én csakis egy Elmot kérek szépen, na meg Zsebi babát (zsebi baba a micimackóbol), persze erre anya azt mondta, akkor nagyon jó kislány kell ám legyek, mert a rosz gyerekeknek állítólag csak pálcát hoz! Abból én meg nem kérek, úgyhogy meg próbálok jó lenni .
Azért anya kitalál sok félét, hogy ne unatkozzunk bent. Most gyártjuk a karácsonyi díszeket amik, majd a fára kerülnek, gyurmából (só-liszt), ma vízfestés lesz a program.
Anya szokta mondogatni, hogy lesz majd nyár elején egy kicsi babánk, aki az én kis testvérem lesz, előszőr azt mondtam, nekem nem kell, de allítólag én rengeteget kell majd segítsek, mert hát én vagyok a kis segítsége anyának, szóval eléggé változó a hozzáállasom a kistesóval kapcsolatban.

Még annyit áruljon el valaki: hogyan tegyek képeket, hogy alulra kerüljenek?!

3 megjegyzés:

sedith írta...

Na, végre, akkor titeket is lehet (többé-kevésbé)rendszeresen követni. :) Örülök, hyog elkezdted a naplót, Ági, ha segíthetek valamiben, csak kérdezz, mert ha tudok, akkor nagyon szívesen megteszem. Én is még sok mindent nem tudok, én is kérdezősködöm, kísérletezek, amikor időm engedi, de ha tudok....:)
Isten éltesse dédimamátokat!:)
Puszi: Edith, Kriszta és Boróka

Renáta baba írta...

Katalinoknak boldog névnapot!!
Jé,pont egy év van Jázmin és Reni között,ő is augusztusi,csak 1 évvel kisebb!

Mia és Maja írta...

Sziasztok! :)
Először is gratulálunk a Kati mamának és a dédikédnek!:)

Örülünk,hogy itt vagytok,be is teszi anya mindjárt a blogotokat a kedvenceink közé.:)

A képeket egérrel bírod rakni ide-oda,amikor írod a bejegyzést.
Pl.egérrel rámész a fenti képre,ráklikkelsz,másolás,és bemásolod a képet,ahová szeretnéd.
Utána fent törlés,szintén egérrel.
Ha így még nem megy,egyszerűbb előbb a képet feltöltened,így az lesz lent,majd utána írod a bejegyzést.
puszika!!!