2008. november 9., vasárnap

Sziasztok...
















Előszőr is illik bemutatkoznom Lőrincz Jázmin Adrienn a nevem, de Jázminnak szólítanak. 2006 augusztus 24-én születtem, Nagyváradon. Egy nagyon eleven kislány vagyok és persze teli energiával, mindíg kapható vagyok akármire!




Anyuci már régóta akart nekem csinálni egy ilyen oldalt, ami csak a mienk... baba naplóm is van, de ez más lesz!




Lassan, lassan belejövunk anyával, reméljük ebbe is.

Az első képen, az első igazi bulim volt: a keresztelőm.


A második képen, még csak pár hónapos vagyok, de mindíg ilyen kis vigyori voltam... vagyok.



Majd még bele kell jőjjón anya ebbe, mert a képeket sem így szeretné rakni fel, hanem az írás közé de hát majd idővel.



Amiket most tudok és csinálok majd a kővetkező bejegyzésben.




Nincsenek megjegyzések: