2008. november 26., szerda

Mesélni szeretnénk a vasárnapi keresztelőről, amikor az én kicsi unoka testvéremet Dórit meg keresztelték. Ő pont augusztus 24-én született, mint én csak 2 évvel később. Szóval jővőre nagy buli lesz augusztusban!
Jó buli volt a vasárnapi is, bár a templomban csak egy fél órát bírtam ki, aztán apa kivonult velem és ültünk a kocsiban tovább. Dóri végig aludt nagyon jó baba, állitólag én is ilyen voltam.

Aztán az étteremben táncikáltam, sokat szaladgáltam, végig mama mellett voltam, még enni is vele ettem, mire mentünk haza, én már annyira fáradt voltam, hogy a kocsiban már elaludtam. Fél hattól-reggel fél nyolcig alukáltam csak a tejcsimért ébredtem fel, hogy kérjem, erőm nem is volt már járkálni meg ilyesmi.









2 megjegyzés:

Sziszi írta...

Sziasztok! Renátáéktól kukkantottunk be hozzátok, reméljük nem baj! Szépek vagytok! Minden jót: Alízék

Mia és Maja írta...

Gratulálunk a kicsi Dórikának a kereszteléshez.:)

Látjuk,nagyon jól érezted magad,de ez nem is csoda,mi is szeretünk bulizni...:)))

Mi is szerettük volna megkeresztelni már Maját,de most annyira hideg van a templomban,inkább elhalasztottuk májusig...:o:)

puszika!!!