2009. február 9., hétfő

Hétvége

A hétvége nagyon jól telt, volt benne kis szomorú hir is na de erről majd később.

Szombaton reggel miútán megittam a tejcsimet, anya már öltöztetett is mentünk is el itthonról, elmentünk új kagylót nézni, aztán pedig a két Dóra uncsi tesóimnak valami kis ajándékot venni úgyanis a névnapjuk volt pénteken.

Aztán irány Pályi, mamánál segítettem apának 2 kis fenyő fát elásni, hordtam én is a földet neki, aztán tata tolt a bicivel... ja és annyira szép tavaszias idő volt hogy, csak na.

Apával lemostuk a kocsit is ki is fényesitettük én persze nem maradhattam ki a munkából, aztán annyira meg éheztem hogy teli is raktam a pocakomat.

Később pedig elmentünk Máté barátomhoz mert ő a 2-ik szülinapját ünnepelte, onnan nagyon nehezen tudtam szabadulni annyira jól éreztúk magunkat, ő is sírt utánam, de meg igértem megyek hozzá még.

Végül pedig be néztúnk pici Dórihoz is felköszöntöttem őtet is, neki nagyon jó kedve volt, csak úgy gagyogott meg mosolygott nekem, én meg neki vissza.

Este 7 óra fele pedig el indultunk haza én egyből el aludtam az úton, még mikor apa kivett és letett az ágyra meg vetkőztetés alatt sem ébredtem fel, majd anya mondta egy fél óra múlva keltsen fel apa mert nem is vacsiztam és tuti fel ébredtem volna az éjjel.

Nagyon nehezen költött fel, erőm nem is volt felkelni lefekvésig végig ott feküdtem csak az ágyban.

Nagy nehezen anya rávett menjünk locsizni. Aztán pedig semmi probléma nélkül el is aludtam.

Másnap reggel, mire felkeltem apa nem volt, piacolni ment, anya pedig már a konyhában főzte az ebédet, aludtam 9-ig máskor nem alszom csak 7.30-8-ig jót tett nekem a szombati sok szaladgálás.

Aztán délben miútán ettem kis leveskét, öltöztünk és mentünk a városba ahol találkám volt sok másik gyerkőccel, anyát ki is küldtem, mert láttam a többieknek sem voltak ott a szülei tehát anya sem maradhatott, eddig még sosem engedtem el aztán bent játszottunk énekelgettünk, jól éreztük magunkat, mikor vége lett bejött anya fel őltöztetni, kint már várt apa is.

Mentünk a korházba meglátogatni a dédimet anya mamáját, mert sajnos ez a szomorú hír szegény kapott egy infarktust. De én mondtam neki gyógyuljon meg hamar, mert szeretjük őt.

Ma már nagyon esős idő van csak a hétvégére jutott úgy látszik a szép tavaszias időből.

A múlt héten voltunk a doktor bácsinál is anyával és apával meg néztük a pici babát pociból, láttuk mindenét és biztos hogy kisfiú lesz, a doktor bácsitól még azt is meg kérdeztem ki rakta oda a babát? Mert nem értem hogy került oda sehogyan sem! Erre mindenki nevetett!

3 megjegyzés:

sedith írta...

Itt is gyönyörű idő volt szombaton, mára meg csorog az eső. Jó, hyog jól érezted magad és Öcsikével is minden rendben!:)
Puszilunk

Renáta baba írta...

Látom te sem unatkozol!!
A dédidnek gyógyulást kívánunk!!

Ewus írta...

Jobbulást a dédinek:(((