2009. február 23., hétfő

Névnapom...

Ma amikor anya meg kérdezte mit szeretném, hogy csináljunk egyből rávágtam azt, hogy tortát kérek mivel holnap úgyis a név napom lesz ezért meg is sütöttük és milyen jól is tette anya.Ugyanis volt nálunk Edina és Robi a kereszt szüleim meg Piros mama.

Anyáéktól kaptam egy babát Jázmin herceg nő az Aladdinből nagyon tetszik viszem is magammal minden felé. Ja és a tortára anya kénytelen volt rá rakni 2 -es gyertyát mivel én el akartam fújni is.:))

Vendégeink voltak szinte egész nap, nagyon szeretem az ilyen napokat picit sem lehet így unatkozni.:))
És ami a legjobb, hogy egyúttal 2 és fél éves is lettem pont a név napomon!

ISTEN ÉLTESSEN SOKÁIG!!!Anya és Apa nagyon szeret téged.

Jázmin Adrienn most 30 hónapos...

28-30 hónapos A gyermek tud már lábujjhegyen állni, fel- és leugrani a tárgyakról. Fél lábon egyensúlyozni általában még nem sikerül neki, de próbálkozik. Az egyszerű guruló kisautót vagy biciklit már ügyesen hajtja a lábával.
Felveszi a ruháit, rajzol, és gyurmából figurákat próbál formálni. Kockáiból igazi tornyokat épít. Képes gyöngyöt fűzni, és ha nem túl szoros a gomblyuk, be tudja gombolni a gombokat.
Meg tudja nevezni a testrészeit. Elkezdi helyesen használni az "én" és a "te" személyes névmásokat.
Lassacskán kinő a hiszti-korszakból. Egyre hosszabb ideig tud egy dologra figyelni, és képes várni. Ha valamit megtiltanak neki, érdemes megmagyarázni, hogy miért. Igaz, ezt most még nem érti meg mindig teljesen, de hosszú távon megtérül a magyarázat: megszokja, hogy nem kap értelmetlen parancsokat.
Nappal általában már sikerül szobatisztának, székelési inger esetén pedig szinte sosem fordul elő baleset.

Ez tényleg így van minden ahogyan itt le van írva!:))

2 megjegyzés:

sedith írta...

Isten éltessen sokáig, nagyleány!:)
Biztos szép és finom volt a torta, no meg Jázminért Kriszta nagyon irigy lenne rád!;):)
Puszi mindenkinek!:)
Edith, Kriszta és Boróka

Pont.én írta...

Isten éltessen, nagyon boldog névnapot!