2009. február 20., péntek

Kicsi hó...

Kicsi hó hullt múlt hétvégén végig, meg a hét elején is...hiába mondják anyáék hogy ez már rengeteg hó nekem ez akkor is még kicsi hó.:))
Anya azt mondja már legalább 7-8 éve nem volt nálunk ekkora hó.

Éngem apa minden este kivisz szánkózni, anyának integetúnk lentről, ő pedig az ablakból figyelget minket csak.

A hétvégén Pályiban is csoda jól éreztem magam, csináltunk egy nagy nagy hóembert,meg angyalkákat a hóba, anya egyszer meg mutatta aztán nem lehetett volna le álitani.

Vasárnap pedig apa az udvaron mamáéknál labirintust csinált a hóbol és ott mentúnk a szánkóval, azt már nem is mondom mind a két nap útán estére úgy kifáradtam, hogy csak na nem kelett nekem még mese se meg semmi egyéb aludtam mint a bunda :).




Na és mikor pedig itthon vagyunka olyankor le foglalom magamminden félével, például mostanában újra szeretek babázni nagyon, na meg gyurmázni.

A babámat meg biliztetem mindig...nevelem őt is a szobatisztaságra,





1 megjegyzés:

Ewus írta...

Látszik, hogy nagyon jól érzed magad a hóban:)))
A babád is szobatiszta lesz? csak neveld is meg rendesen:)

Pusziiiiik...