2009. március 25., szerda

Megvagyunk ám...

Jó rég nem irtunk már a blogba, olvasni olvastunk titeket, sőt anya írni is elkezdett többször is csak soha nem jutott a végére valami mindig közbe jött.
Anya sokat kéne pihenjen is mivel ha Árminon múlna már szeretne kintről szemlélődni,a doktor bácsi szerint túl sokat keményedik a pocija, így hát kapott sok bigyót amit szednie kell.
Közben apa is a kórházban volt neki volt egy kisebb műtétje de szerencsére minden jól ment és hamar helyre is jött.
Dédi mamával sincs minden rendben át esett egy szív műtéten anyáék úgy döntöttek ide hozzák míg helyre jön ugyanis nem egy komoly műtét volt szív katéterezés, de úgy látszik ez nem volt elég mivel csak a kórházban van Kolozsváron mert szegény nincs jól én sokat nem értek hozzá, csak annyit tudok hogy beteg és kórházban van, de várom vissza ide hozzánk, bár anya szerint Kati mamánál lesz a továbbiakban, most csak imádkozunk hogy, minnél hamarabb jobban legyen és meg tudják újra műteni.

Én velem minden ok, várom már nagyon a jó időt nem tudom mikor jön már el, ma mikor ki néztem az ablakon fehér volt minden a hótól.
Ja és a legújabb fejlemény az hogy, tudom hajtani a triciklit apa nyárára be ígért egy biciklit is ha ilyen jól haladok mivel egyik napról a másikra sikerült.
A babával a pocakban is minden nap beszélek, és ha pedig megyünk valakihez az az első hogy, elújságolom "Nekem lesz kistestvérem Ármin,ő fiú én pedig kislány vagyok, és fogom nagyon szeretni mert ő még picike lesz", na hát anya bizik benne hogy, ez így is lesz majd.

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

Jobbulást a sok betegnek! És Árminnak üzenjük, hogy maradjon csak még odabent, jó ott neki!!!!