2009. március 27., péntek

Süssünk sünitortát


Tegnap mivel anyáék barátai közül az egyik a szülinapját ünnepelte, megkérték anyát hogy, ő csinálja tortát, hát persze hogy, amikor az ember a legjobban szeretné hogy, sikerüljön a műve nem szokott sikerülni,Szóval az első piskóta nem sikerült, én meg mivel végig ott voltam és segítettem mindenben, úgy dőntőttunk süni tortát csinálunk az első piskótából.
Biztos ismeritek ti is ezt a történetet az Annából és Petiből mi nálunk most ez a nagy kedvenc már tudom belőle az összeset kivúlről elmesélem ha anya vagy apa ép nem ér rá olvasni nekem.
Szóval akkora volt az öröm a torta miatt, én törtem szét a piskótát, és kavartam a csoki pudingot nagyon szuperül is sikerült biztos ezért, alig vártam apa hazajöjjön hogy láthassa milyen ügyes voltam:)).
A buli is jó volt Laciéknál az este annyit táncoltam anya nem vitte a fényképezőt de majd kapunk képeket is biztos, az tuti hogy, 23 óra fele én még nem akartam haza jönni
.

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nagyon ügyes vagy édes barátnőnk!:p;)))
Mi is megkóstoltuk volna a tortát...:p;)
Szép hétvégét Nektek,puszika!!!