2009. október 26., hétfő

Hétvége...






Szombaton, egész nap itthon ültünk, Jázmin a konyhában segédkezett nekem...mostanában mindig ott van és segíteni akar mindenben, nem mondom kicsit lassabb a haladás de segít és szépen úgy csinálja ahogyan mondom neki....ha pedig be küldőm mindig ősze veszünk mert ő ott akar velem lenni segiteni.
Jázmin:
Szombaton egész nap az estét vártam mert be volt ígérve az hogy, estére lagziba megyünk...hááát alig vártam már.Anyának segítettem szütit szütni , aztán fürödtem egyet és bementem alukálni persze nem akartam, minden nap elmondom hogy nem akarok alukálni és aztán meg alszok legalább 3 óra hosszát.

Este mentünk Piros mamához ott hagytuk Ármint anya el altatta, leültünk vacsorázni az előételről le ettem az őszes fasírtot a 3 tányérról mindegyiken volt 3 darab na de aztán azért meg ettem a többit is, azután anyáéknak mondtam megyek Karcsi tatához és Móni mamához, igen ám de én a tésztásba lopóztam be mindig és kiszolgáltam magam szütikékkel :)), mert hát ugye a kereszt anyu lagziján ami ugyanott volt szabad bejáratom volt mindenhová hááát gondoltam most is.
Végül mikor a vacsinak vége lett leszedték az asztalokat és vééégre táncolhattunk, addig is mind vittem anyát és apát táncoltatni.Aztán pedig a mennyaszonnyal is táncoltam egyet meg a vőlegénnyel.De most végre szinte mindenki táncolt.Sőt nekem tánc partnerem is akadt egy kisfiú sajna a zene miatt nem értettem a nevét.De sokat táncoltunk lassút is meg csárdást is.Nagyon jól szórakoztam és már másnap mentem volna újra másik lagziba:)).
Ármin nagyon ügyes baba volt végig aludta az egészet nem ébredt fel, bár mama oda húzta a fotelt az ágya mellé és nem mert egész éjjel el moccanni mellőle.:))

Majd lesznek képek is.

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nagyon jók lettek a képek,édesek vagytok!:p:)

Majd nézetek be hozzánk!;)
Puszika!