2009. október 17., szombat

kis helyzet jelentés...

Jázmin eddig nem volt hisztis ha volt is nagyon minimális volt, na de mostanában amit le rendez azt sokszor rossz nézni.Én meg csak bámulom és nézem ezt vajon én rontottam el valahol?!Vagy talán most jön ki rajta így a féltékenység?Nem tudom de olyan furi mikor el kezd nyávogni én meg hiába próbálok akármit csinálni neki nem jó semmi és azért sem azt csinálja amit én mondok.

De mikor éppen nem ilyenjei vannak olyan jól eltudunk beszélgetni minden féléről, és ő csak mesél és mesél sokszor be nem áll a szája olyan mint egy kis piaci kofa.Annyit bír egész nap beszélni.
Amióta oviba jár pedig énekel is ezt eddig itthon velem nem akarta, és hallom a konyhából ahogyan Árminnak kitalál énekeket, a kicsi pedig hangosan kacag neki.:))

Ármin egy igazi kis örökmozgó egész nap jár a lába még mindig, és forog, kúszik ősze vissza, a foga szerintem nagyon készülődik mert olyan nyál csorgás van, meg duzzadt az ínye is alól na de ki tudja mikor jön ki.
Az éjjeleket szerencsére békésen végig alussza, este 8-tol reggel 4-ig akkor van az első szopi aztán pedig 7-kor kész ébredés van, pont akkor kelünk amúgy is Jázmin miatt.De 9-kor alszik is már vissza, szerencsére jó kis alvókája van.
Persze vannak kivételek de elnézem neki néha, olyankor magam mellé teszem és alszunk szépen tovább :)).

Nincsenek megjegyzések: