2009. október 16., péntek

Pfhh...hideg lett

Még a múlthéten 27 fokok voltak most pedig már 5 meg 6...és esik csak esik az eső, mondjuk ma nem esett jó is volt mert legalább ma nem áztunk szét.
Jázmin hétfő óta újra jár oviba, azért írom újra mert 2 hétig szegénykém nem mehetett ugyanis gipszbe volt a kis keze.
A legoroszabb az egészben hogy talán mi vagyunk a hibásak, ugyanis játszottunk az ágyon majd egy órája már mikor a kisasszony úgy döntött ő az apukája pocakjára fog ugrani na de ez nem sikerült mert lecsúszott róla, és apa visszatartotta a karjánál fogva mert a radiátorra esett volna de sajnos így meg a könyöke ki csavarodott.Remélem nem haragudott ránk nagyon de szegénykém annyira sírt akkor be gyorsan a kórházba ahol 10 napos gipszet ítéltek meg.Szerencsére nagyon jól viselte.
Ügyes volt.

És még az Edináék lagziját is végig táncizta és szaladgálta éjjel 3 óra fele dőlt ki és aludt reggel 10-ig.Edina ugye sógor nőm, és Jázmin kereszt szülei egyben.
Jó volt minden csak ugye fárasztó, közel 350 személy volt és hagyomány tisztelő igy hát ott sürőgtúnk forogtunk mi is, én például felszolgálni segítettem.Jázmin pedig le nem szált volna a mennyaszonyról szinte.:))

Ármin nagyon jó baba volt végig aludta az egész éjszakát, de viszont 8-kor már felkelt, én pedig 7-kor feküdtem le hááát nem is voltam fáradt!
De jó baba volt mert 10-ig nyugisan feküdt mellettem az ágyban addig én meg részletekben aludtam.

Azóta meg is volt fázva mindkét gyerkőc szerencsére semmi komoly, mondjuk Jázminnak volt láza is de csillapítottuk és azóta nincs szerencsére, eddig csak homeopátiát vetettem be folyamatosan konzultálok az orvossal.

Nincsenek megjegyzések: