2009. szeptember 27., vasárnap

Árminról...

Még most viszaolvasva jövök rá hogy Árminról szinte nem is irtam, pedig már 4 hónapos nagyfiú...és annyira ügyes fordul minden felé már régóta, 2 és fél hónaposan kezdte pont a keresztelés napján csinálta előszőr.Sokáig nem tudta a kezeit ki húzni maga alól, de hamar rájött arra is.
Égész nap visongat szereti a hangját halgatni, a két kis lába pedig alig ál meg mintha mindig sietne valahová,Jázminnal énekeljük neki ilyenkor a "fürge róka lábakat", ő pedig csak úgy visit őrőmében.
Nagyon kis édi 4 hónaposan volt 7500 gm és 68 cm.nagy hosszú baba, bár tudom nem jó a nagyobb tesóval hasonlitani de Jázmin 4 hósan volt 7300 és 60 cm.Ő tiszta husigolyó volt.:))

Szóval haladunk előre, telik az idő és a pici fiú aki nem is annyira pici egyre ügyesebb, ja és egész nap szinte csak hason hajlandó lenni lent a habtapin, ahol már kúszással kinlódik.

Jővő héten lagzi sógórnőmnek aki Jázmin keresztanyuja, Jázmin be van sózva ő lesz a koszoruslány, egész nap fúja hogy neki lesz majd szép mennyaszonyi ruhája.
Ja és egyik nap azzal álitott az oviból haza hogy ő megbeszélte Márkuszkával és Magorral ezt a dolgot ő lesz a mennyaszony és ők pedig a vőlegények mert neki 2 kell!Le van tárgyalva ezt a szót használta:))) Hát mit mondjak jót nevettem rajta.

2 megjegyzés:

Pont.én írta...

Szép méretekkel büszkélkedhet a kis Ármin! Jázmin pedig élelmes egy csaj, nem kell félteni!

sedith írta...

Ági, hát örülj, legalább ezen is átestetek! Neked már semmi dolgod, csak kifizetni a lakodalmat!:D Vagy azt a fiú szülei fizetik? ;):P

Még mindig nem tudod megnyitni a naplómat? nem tudom, mi lehet a baj, semmit sem csináltam vele. VAjon nem a te böngésződdel van a baj? Sokszor az Operával nekem sem megy minden, pl. a rendszeres olvasóimat én sem látom, csak ha megnyitom Explorerben!

És Árminnak is gratula a méretekhez, ügyesedéshez!:)