2009. szeptember 14., hétfő

Ovi

Ma az én nagylányom meg kezdte az első ovis napját!Reggel mikor felkeltettem egy hang nélkül kijött fel őltőzőtt és elvégeztük a reggeli teendőket!
Aztán pedig akartam adni neki a szokásos reggeli tejcsijét.De erre a válasz az volt: Anyaaa nekem már nem kel tejcsi mert mától ovisz vadok éssz akkojj nad kiszjány vadok!!!Ész a nad kiszjánok már nem isznak tejcsit!
Akár hogy próbáltam meg itatni vele nem akarta, elindultunk vettünk virágot az óvónéninek amit nagy boldogan át nyújtott neki, adott puszit és mondta akkor majd később menjek érte mert ő ott marad!

Hááát annyi sok érzelem kavarog bennem az én pici kislányomból ovis lett, igaz csak 4 és fél órát van távol tőlem de nekem ez furcsa még.Azt nem is mondom, hogy ő aki máskor minimum fél órát kinlodik az el alvással most 2 perc alatt el aludt.:))

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

További szép élményeket a nagylánynak az oviban!