2009. szeptember 16., szerda

Ovi újra

Most ugye az ovi a téma! nálunk szerencsére eddig nagyon jól alakulnak a dolgok,nincs sirás rivás!Egyik reggel mondta hogy ő nem akar menni inkább marad velem és Árminnal itthon de mondtam neki hogy, anya főz takarit és aztán Árminnal megyünk szépen utána, és azért aznap reggel nehezen de elment apájával oviba!
És meséli mit csinálnak mit tanulnak, és annyira aranyosan magyarázza az új élményeit nem győzi mondani és én pedig annyira büszke vagyok az én kis ovisomra.
Ma délben is mikor mentem érte kint játszottak az udvaron és már messziről szaladt hozzám.:))
Csak 4 órásba adtam és vegyes csoportban van ami azt jelenti vannak nagyobbak is eddig bejött remélem továbbiakban is minden ok lesz.

1 megjegyzés:

sedith írta...

Hát, nálunk is ugyanez van, szereti és szívesen megy. Még nem volt eddig ellenkezése. És mesél róla, meg csacsog össze-vissza, hál'istennek ez jól indult. Remélem, megmarad a lelkesedése.
Amúgy fenn a beszámoló a naplóban!:D
Puszilunk
JAj, és gyönyörűek a testvérek!!!! :)