2009. november 25., szerda

Betegség

Kezdődött azzal hogy egyik nap Jázmin haza jött az oviból lázasan gyorsan lázcsillapitás, az le is ment más baja nem volt nem köhögött, nem csorgott az orra semmi ilyesmi, másnap el is engedtem oviba pénteken mert nem volt semmi tünete majd mikor érte mentem azt mondta nagyon álmos és alig várja már hogy lefeküdjön, hát persze tűz forró volt, na szidtam magam rendesen miért engedtem el a reggel, gyorsan lázcsillapitás megint semmi baja semmi tünet.
Engem kezdett rázni a hideg befeküdtem az ágyba, később még mindig rázott a hideg de éreztem valami nem ok-s megmértem a lázam 39.5 volt na gyorsan lázcsillapitó Árminnak ép kaja idő következett nem mert szopiztatni sem, de elfogadta és úgy tudtam most már tudom jól csináltam lehet lázasan is szopiztatni igaz akkor már lement 38-ra, és ez így volt egész hétvégén láz láz láz, és örültem mert a gyerekeken semmi tünet nem volt.Attila be akart vinni a kórházba az ügyeletre feszt én nem akartam féltem be utalnak és akkor mi lesz az én kis szopizós babámmal.Nagy nehezen de eltelt a hétvége.Hétfőn elmentem a háziorvoshoz kaptam AB-t náthás voltam, de azt mondta ne szopjon Ármin legalább 2 napig...húúú engem már a sirógörcs kerülgetett, vettem tápszert majd otthon be próbálkoztam vele hát ő nem értett velem egyet és csak ordított hogy mit akarok én a cumis üveggel tehát oda adtam neki a cicit, én pedig nem vettem be a gyógyszereket konzultáltam a homeos dokival is, amúgy is már jobban voltam a hétvégéhez képest kipihentem szerintem.
De este mindkét gyerek köhögött már,Jázmin lázas is volt másnap elmentem vele dokihoz mandula gyulladás kaptak mindketten gyógyszert láz nem is volt már aztán egyiknél sem.Sőt ma már újra egézszéges mindenki.Jázmin tegnap óta újra jár oviba bár félek mikor hoz megint haza valamit, nem értem sokan miért visznek beteg gyereket az oviba?!

Nincsenek megjegyzések: