2008. december 28., vasárnap

Ha elmúlik karácsony...



....Eltelt a karácsony is, volt benne minden öröm... csillogó szemek, szép volt minden járt a Jézuska is, hozott sok szép ajándékot! A leges legjobban egy nagy macinak örültem, ami olyan jó puha!


Voltak vendégek, voltunk vendégek is és még mindig el kell menjünk pár helyre!


A tegnap itt voltak anya unokatestvérei és közülük egyik a keresztlánya, aki 1 évvel nagyobb mint én neki van 2 nővére szóval tegnap egész nap folyt a hancurozás, mikor este haza mentek én ki is készültem rendesen, locsi után el aludtam a tejcsis üveggel a számban este 7 órakkor!


Ebben az évben én is anyáékkal együtt diszitettem a fát és csak az ajándékokat hozta a Jézuska, nagyon jó moka volt ez is... ezt most így iktattuk be, így lesz nálunk.




1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nálunk is így volt!:)Én (Mia) is díszítettem anyáékkal a fát,az ajándékot pedig a Télapó hozta,de a Jézuska is hozott a fa alá...;)
Maja még csak azt tudja,hogy mindent jóóóól meg kell rágni...:p;)
puszi!!!