2008. december 8., hétfő

Mikulááás....

Ez a hétvégénk is eseménydús volt, rosszal és jóval fűszerezve, de szerencsére több volt a jó, mint a rossz.
Sajna beteg lettem, fáj nagyon a torkom és lázas voltam állandóan, de most már szerencsére szépen köhögök, ha lehet ilyet mondani, fel van szakadva az a csunya váladék amitől a nyelés is annyira fájt, 2 napig nem is ettem semmit, csak a teácskát ittam anya és apa állandóan azt akarta hogy, inhaláljak a készülékkel, na de azt semmiképp nem akartam. Na de kezdek jól lenni és ez a lényeg. Enni nem is birtam semmit, ma végre sikerült reggelizzek.

Na de a legfontosabb hogy, járt nálam a Mikulááás!!! Pedig azt mondta anya elég csintalan voltam és nem gondolta volna, hogy majd ennyi mindent fogok kapni.
Megkaptam az annyira áhított Elmot és Zsebibát is. Az Elmót Kati mama mikulása hagyta itt nálunk. Azóta ők mindenhova jönnek velem.

Szombaton voltak nálam keresztszüleim, Edina és Robi, ők is sok-sok mindennel jöttek, ebből a csomagból egy rúzs, az persze nem olyan igazi, mint az anyáé, de én szeretem és mindíg ruzsozom magam.:))
Másnap mentünk Pályiba a nagyszülőkhőz, na persze, hogy ott is járt a Mikulás. Piros mamától kaptam szép sálat, sapkával, meg egy csomó édességet.

Aztán mentünk még másik mamáék, ott is várt rám a csomag és persze örültem én mindennek, de picit azért elég kis bágyadt voltam végig. Móni mamáéknál leginkább a Sári cicámmal foglalkoztam inkább.

És még ma állitólag, ha felkelek már itt lesz Kriszta keresztanyu is, és bisztosan nála is járt a Milkulás.

4 megjegyzés:

Renáta baba írta...

Nah,ha Elmo van,akkor tényleg minden jó lehet!Ugyanis én is rajongok érte!
Remélem azóta teljesen meggyógyultál!!

Pont.én írta...

Hűűű, de jó lehettél, hogy ennyi mindent hozott a Mikulás!

Mia és Maja írta...

Nem is csodálkozunk,hogy enyiiii gyönyörű ajándékot hozott a Miki egy ilyen jó és szép kislánynak!:p:)

Azt viszont nagyon sajnáljuk,hogy beteg voltál...:(((
Reméljük,már teljesen jól vagy!:o:)
pusziiii!!!

Pont.én írta...

Most vettem csak észre a második vonalzót! Gratulálunk!!!!