2009. május 21., csütörtök

Gipszesen...

Sajnos a tegnap délelőtti kinti futkározásban rosszul eshettem el, anya csak azt vette észre egyszer hogy megvan horzsolva a lábam a térdemtől lefele, mást én nem is mondtam hogy fájna vagy valami.Nyugisan feljöttünk és lefeküdtem aludni, majd délután mikor felkeltem, ettem aztán megint lementem, és akkor vette észre anya hogy a jobb lábammal annyira furin lépek és befele is mintha húznám magam után a lábam.De azt mondtam most is nem fáj semmi.

Anya lehívta apát és irány a kórház...

...a sürgősségi na erről talán külön beszámolót kellene írni, hát este fél kilenckor voltunk ott és majd éjjel fél egykor értünk csak haza, szóval ilyen nálunk az ellátás várni a dokit, aztán filmre aztán hogy valaki meg is nézze azt a filmet, aztán a gipszelőre, hiába a fel újított szép kórház mert az el látás az sehol sem tart, ja és még fizetni is keletet amiért filmet csináltak.

És hát kaptam egy térdtől egész a bokámig futó gipszet, mivel kifordult a térdem a helyéről, szóval most 7 napig így kell üljek vele a lábimon, anya el sem tudja képzelni mi lesz velem hogyan fogom elviselni ayt hogy nem szaladgálhatok kedvemre, most még el vagyok mesét nézek, anya akkor olvas Anna, Petit mikor csak akarom de tuti megunom majd egy idő után, ja és a legjobb ma apával aludhattam, de anya nagyon nem akar most így ithagyni és elmenni szülni.

5 megjegyzés:

sedith írta...

Ó, szegénykém! Annyira sajnáljuk! Gyógyulj meg hamar!
Az ellátásról meg csak annyit, hoyg mikor, hogy... mikor kit kapni el. De hogy a röntgenért fizetni!:O A sürgősségen! :O Mi is vittük múltkor Borókát a kezével, de nem kellett semmit fizetnünk!

Pont.én írta...

Fúúú, ez nehéz lehet! Anyának is, neked is kitartást! Jobbulást a lábadnak!

Melinda írta...

Jaj szegényke...mi is minden jót kívánunk!!!
Hát ez most nagyon nem jött jókor, pláne egy mindenórás kismaminak! Bár az ilyen sohase jön jókor....

Te Ági!!!Te nem akarsz már szülni?!
Apát ugye betanítottad blogolni!!!!
Ha nem akkor sürgősen tessék, mert nem akarunk lemaradni a nagy eseményről.

Renáta baba írta...

Szép az új "nadrágod" csak kár,hogy ebben nem lehet futkározni!Vigyázz magadra és anyára!!

Mia és Maja írta...

Jajj,mi másmilyen hírt szerettünk volna itt most elolvasni,erre tessék,mit kell olvasnunk...:(((
Annyira sajnálunk drága barátnőnk,meg Anyát is,de nyugi,szülni muszáj lesz elmenni,és Jázmin biztosan jó kezekben lesz.Most már a picire is koncentrálj!:p;)

Jázmin-Apa,feltétlenül JELENTKEZZ!!! :)

Puszika Nektek!