2009. május 31., vasárnap

Itthon

  Már péntek óta itthon vagyunk csak kicsit bele kelet rázódni a dolgokba, szerencsére kaptunk egy nagyon de nagyon nyugis babát akinek ha teli a pocija semmi probléma, kicsit én még küzdök a tejcivel de minden rendben lesz remélem a mennyiségével van a baj szerintem kevés legalábbis  nem durrantak úgy be mint anno Jázminnal de viszont Ármin nyugodt és alszik szóval nem tudom stresszelni sem akarom magam ezzel, holnaptól azért ki próbálom erre is a homeós bogyót.

  Az éjjeleket is át alussza mióta itthon vagyunk, én költöm hogy azért hámizni is kéne.:))

  Nagyon köszönjük mindenkinek a jó kivánságokat aranyosak vagytok, az öcsém azért el irta a dolgokat vörösesnek vöröses a haja de azért akkora nincs hogy göndör is legyen neki.:))

 Jázmin nagyon aranyos a babával, eddig szereti imádja és mindenben segiteni akar annyi hogy még jobban apás lett amikor Ármin az ölemben szopizik olyankor ő az apján lóg, vagy teljesen mellém bújik.

 Rakok pár képet.

 

  

 

 

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

Nagyon szép a fiatalemberke! Jó egészséget nektek! Szerintem a tejecske alakul, amint beáll a kereslet-kínálat! Jázmint pedig dícséret illeti, amiért ilyen jó testvér!