2009. május 3., vasárnap

Majálisozás...


  Pénteken a Pályi erdőn voltunk, ahol annyit szaladgáltam Máté barátommal együtt, hogy a nap végére mind ketten teljesen ki dőltünk.Apáék sütöttek mindenféle finomságot.Igaz nekem még enni sem igazán volt időm szintem mert sokat keletet rohangálnom és ugrálnom a felfújhatós matracon.:))
 A tegnap pedig Piros mamáéknál voltunk, kint voltak Edina kereszt anyáék is meg hívtuk a szomszédainkat is, igaz Máriával sokat vitáztam ő 2 éves, én pedig elég irigy vagyok nem nagyon akartam a játékaimat oda adni neki ki tudja mi lesz velem így majd ha Ármin is meglesz, anya kezd aggódni emiatt.
 Szóval ott is sütöttünk mindenféle finomságot.Aztán pedig lesétáltunk a tóhoz, jó móka volt ez is, pláne a sok szaladgálás.A nap végére tegnap is teljesen ki feküdtem az úton hazafelé el aludtam anya már úgy öltöztetett át, meg csak meg tőről nedves törlővel mert persze tiszta kosz voltam, és reggelig aludtam, még a tejcimet sem kértem.
 Ma is megyünk Pályiba de ma anya tatáék, és ott lesz a kis Dóri unoka tesóm is aki már 8 hónapos nagy lány.Úgyhogy ma is jól fogom érezni magam ez tuti.:)

 

Nincsenek megjegyzések: