2009. május 19., kedd

Telnek a napok

   Megint nem voltam erre rég, az igazság az, hogy anya kihasználja ezeket a napokat és minden percet arra szánunk hogy sokat jöjjünk menjünk és minden figyelmet csak rám szentel, mert ha megjön Ármin nem járkálhatunk ennyit egész nap mint most.De a sok sok séta ellenére Ármin nagyon jól érezheti magát ott a pociban mert eszébe sem jut kibújni, pedig nagyon de nagyon várjuk már mind.

 Múlt héten voltam egy jó kis szülinapi buliban Miánál, ahol táncoltunk, ettünk- ittúnk, na meg a torta ami nagyon finom volt és még én is fújhattam a gyertyát.

 Voltunk keresztelőn is vasárnap, aztán pedig a Félixen sétáltunk egy nagyot és megnéztem a teknős békákat.

 Ma nem éreztem valami jól magam reggel mikor felkeltem kihánytam a tegnap esti vacsit meg tejcsit, aztán pedig a kis teát is amit azután ittam, azóta nem kelett semmi most alszom remélem nem lesz semmi komoly belőle, és ha majd felkelek minden ok lesz.

  

Nincsenek megjegyzések: