2009. január 7., szerda

A baba a pociból

A tegnap délután mikor fel keltem anya adott nekem enni, aztán pedig látom készúlődik,őltőzik kérdeztem tőle "menünk cija cija?", és azt mondta most csak ő megyen én itthon maradok apával mert most megyen a doktor bácsihoz aki megnézi anya pociját.Na akkor bele egyeztem el engedtem anyát, még puszit is kapott tőlem ő pedig meg igérte siet haza.
Amikor pedig kb 1 óra múlva hazajött nagyon de nagyon örültem neki, látszik nem sokat vagyok tőle távol :)).És sőt még ajándékot is hozott nekem egy Barbis táskát kaptam..egyből kicipzároztam hogy meg vizsgáljam van-e még benne valami...és hát volt (persze apa is ott volt és nézte mit is húzok ki a táskából.. ééés egy pár kék kis cipőcske volt!!!Úgyanis azt mondta a doktor bácsi kis öcsém lesz úgy néz ki...bár én sokat nem értettem de láttam hogy apa és anya örültek nagyon és engem is agyon puszilgattak...

Később pedig feljöttek a barátai a szüleimnek és akkor voltam én csak igazán el kényeztetve, mindenkit sorban hivtam be a szobámba hogy mutassam a játékaimat és persze hogy, játsszunk!
És ök pedig ünnepelték apa neve estéjét meg a kis öcsit és anya barátnőjénél pedig kiderült hogy, kislány van a pociban!!!
És legkőzelebb mi is elmegyúnk meg nézni a pici babát apával!Ja és a neve pedig Ármin lesz...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

reklámokban is így néz ki az ideális mintacsalád anya, apa, kisfiú, kislány
gratulálunk :)

Ewus írta...

DE jóóóó! Gratulálunk a kisöcsihez!
Csodaszép nevet választottatok neki!
Puszilunk......

kata írta...

Gartulálunk a kisöcsihez!
Igazán szép nevet választottatok és milyen jó rímel a Jázminnal!

Pussz és szép napokat: Kata

Mia és Maja írta...

Jajj,szívből örülünk a kisöcsike miatt!:))))
Sok-sok puszi Nektek!!!