2009. január 28., szerda

Kicsit megfázva

Megvagyunk ám csak hát kicsit megfázva az egész család...kezdődőtt velem, aztán anya és hát akkor már apa sem maradhat ki a rosszból sem nem igaz.
Én egyenlőre csak köhögök elég csúnya volt az elején de mostmár ha lehet a köhögésre olyat mondani hogy, szép akkor már eléggé jó.Fel van már szakadozva a váladék.
Anya ő már ramatyabbul van, neki csorog az orra is meg köhög is na de csak túl leszúnk rajta.
Szedjúk a homeós cuccokat nagyon.

Kint elég csúnya idő van ma esik az eső úgyhogy semmi érdekes nem igérkezik, de a tegnap viszont sétáltunk egy nagyot anyáékkal mert szépen sütött a napocska.

Jól telt a hétvége is sokat járkáltunk voltunk Pályiban is mamáéknál, el döntötúk hogy, majd nyárára apa megcsinál ott kint egy szobát csak mi nekünk, és majd a meleg elől oda fogunk menekülni és igy én is egész nap a friss levegőn lehetek majd.

Voltak nálunk Dójjja babáék is nagyon örültem neki szeretgettem volna sokat ha anyáék engedik.

Hétfőn itthon apába csimpaszkodtam amig ő telefonon beszét és hát akkorát csattantam kint a csempén hogy az álamra sikerúlt szereznem egy szép kis sebet, hát nem voltam szép látvány na de elmúlik már nem is látszik és szépen gyógyulgat is.

Tegnap meg kaptuk a képeket is a fotózásomról, sajna még a cd-t nem adták ide hogy, nektek is meg mutathassam de vasárnap meg lesznek azok is.Jók lettek nagyon.A fotózásról még nem is meséltem meg álitottak minket a fő útcán egy nap és azt kérdezték ha nem akarok-e a cég egyik kis modellje lenni, aztán anyáék azt mondták hogy nézzúk meg ha nekem tetszik és élvezem-e, na de én meg nagyon szeretem ám az ilyesmit.Szóval nem volt kérdéses a dolog, sőt én minden nap mennék ha lehetne.:))

Anya be iratott oviba is na de elég nehezen megy mert 50 helyre vannak már 110-en hát anya ki van akadva rendesen, a másik oviba pedig április 21-én kell menni reggel 8-ra és az első 20-at fel is veszik...úgyhogy apa ott lesz nagyon is hamar.

5 megjegyzés:

Pont.én írta...

Jobbulást mindenkinek!

Névtelen írta...

jobbulást!
Melyik oviba iratkoztatok be? Normál vagy hosszabított programúba? És mi ez a reklámfotózás? Melyik cégnek?

Agi írta...

Melinda, hát az ovi az itt a Nufiban ami van a Ghibu ovoda és normál programba szeretném.
A fotózás pedig ez egy modell cég végúlis ami reklámokat csinál márkáknak.A first face cég neve.

kata írta...

Jobbulást először is, meg gratula, hogy csak így leszólitanak az utcán modellnek!
Ugye ez a ki érkezik hamarabb az ovihoz dolog csak vicc???
Bele se merek gondolni...

Pussz: Kata

Agi írta...

Sajnos nem vicc ez igy van, és tényleg elég szomorú hogy igy műkődik.