2009. január 16., péntek

Kicsit lemaradva

Itt vagyok ám nem tűntűnk el...csak hát nem nagyon van miről irni, tőltjúk a megszokott hétkőznapokat reggelente anyával ketten.Majd délútán már apával hármasban vagyis hát négyesben mert szoktam ám mondani itt a kis öcsi is anya pocijában.Van mikor csak úgy oda megyek és meg puszilom anya pociját játék közben.:)


Ma reggelre mire fel keltem rengeteg hó esett...olyan jó lenne ha nem olvadna el és maradna belőle holnapra is mikor megyünk Pályiba és szánkózhatnék.


A tegnap mire fel őltőztúnk anyával hogy, kicsit ki moccanjunk el kezdett esni az eső...erre meg anya azt mondja nem megyünk sehová mert esik, hááát én ennek nem örültem ott últem az ablakban és vártam hogy, el álljon az eső, de hiába vártam...akkor oda mentem anyához és azt mondtam "Anuciii menünk eszernővel!!!":)) És hát mentúnk esernyővel egy órácskát sétáltunk de jó volt igy is.

Voltunk a homeos doki bácsinál is a héten azt mondta még folytassuk az immun erősitő kúrámat sőt még kaptam két féle cseppet is hozzá.De szerencsére nincs annyira rosz izűk igy beveszem szépen, na persze azért vannak kivételek hisz nem lehet minden tőkéletes.


Ilyen lett a bútor a mi szobánkba amit Ármin babával fogok meg osztani, apa csinálta ezt mindenkinek el mondom és még azt is hozzá rakom szeretem!:)



4 megjegyzés:

Pont.én írta...

Nagyon klassz a szobád! Milyen homeós dokibácsi, anya nem is tudta, hogy van homeós gyerekorvos Váradon!

Renáta baba írta...

Szép lett a blog és a bútorod is!Használjátok egészséggel a kistesóddal!

Névtelen írta...

Hogy Nektek milyen ügyes Apukátok van!

Névtelen írta...

Hogy Nektek milyen ügyes Apukátok van! Le a kalappal!!!!