2009. január 20., kedd

Hétvége...

A hétvége nagyon jól telt.Sombaton Pályiban voltunk szánkózni meg mamát fel köszönteni névnapja alkalmából.
Amiútán apa nagy bánatomra behurcolt a házba olyan 2 óra szánkózás útán, ami őszintén szólva egyáltalán nem tetszett,de hát nem volt mit tegyek hiába sirtam senkit nem hatott meg aztán szóltam hogy mostmár nagyooon ééhes vagyok.:))

Aztán átmentúnk másik mamához is meg tatához ott játszottam egy jót Sári cicámmal akit nagyon szeretek.

Haza olyan 6 fele indultunk már nagyon fáradt voltam, a kocsiban rögtön el is aludtam még otthon sem ébredtem fel mikor anya levetkőztetett pedig nem akarta hogy, olyan késő délután még aludjak na de nem birtam magammal, de végúl egy jó óra múlva anya csak fel ébresztett.
Aztán a vasárnap is jól telt, vitt anya és apa gyerekek közé ahol volt egy néni aki játszott és énekelt nekünk, ott is jól éreztem magam.Ja és még a fő útcán meg akartam fogni a galambokat de valahogy mindig el repültek előlem.
Voltunk a realban vásárolni, amikor pedig ki jöttúnk én még úgrálóváraztam egy picit, és egy néni pedig cicát csinált belőlem ami nagyon tetszett de sajna anya este lemosta rólam, szerinte nem éjjelre való.

A tegnap hétfőn apa már ment dolgozni, én meg anyával voltam villamosozni voltunk a központban pár dolgot el intézni...rengeteget kelett gyalogoljak anya itthon meg is dicsért amiért ügyes voltam és nem kértem hogy, fel vegyen.Kaptam is 2 szép kifestőt cserébe.
Igy szeretek úszkálni a kádban csak a hajamat ne mossák meg.

5 megjegyzés:

Pont.én írta...

Nagyon csini cica voltál! Jól állt neked!

Renáta baba írta...

Nagyon ügyes voltál és milyen szép cica!

Ewus írta...

Drága kis cica! De aranyos vagy!
Micsoda nagy hóóóó! Jó lehetett! A galambokat Gréti is meg szeretné fogni, de még neki se sikerült :D
Pusziiiii

Mia és Maja írta...

Jajj,de édes cica voltál,kár volt lemosni..:o;)))
A hajmosást mi is utáljuk...:s:(
Szép hetet Nektek!:)
Puszika!!!

sedith írta...

Hajmosásnál nem vagy testvére Krisztának?!;);):p:p
NAgyon édes cica voltál, és irigyelünk amiatt a nagy hó miatt!:)

Reméljük, minden rendben veletek, és csak időhiány miatt nem jelentkeztetek már egy hete!:)
Puszi: Edith