2009. január 5., hétfő

Kis elmaradások...

Nagyon le maradtunk a blog irással... na de sebaj majd jobban belejövünk... ez azért is volt igy, mert apa ugye itthon volt az ünnepek alatt... és hát mindíg császkáltunk valamerre.

Mondjuk neki az Ó év nem zárult valami fényesen, mert elhagyta a pénztárcáját, sok pénzzel benne, na meg az öszes létező iratjával és kocsi papirokkal, sajnos ez nagyon nem jol jött!

Voltunk a központban megnézni, hogyan van kidíszítve a város és a jászolt is megnéztük, ami nekem nagyon, de nagyon tetszett, itthon szilveszterre anyának sokat segítetettem főzni, sütni (még a bejglinek a tésztáját is gyúrhattam kicsit), na meg persze takarítottam, pórt töröltem, pórszivóztam.:))





A szilveszter éjjele is szuper volt, én birtam egészen 3-ig, nagyon örültem, hogy addig maradhatok fent, amig csak akarok. Éjfélkor koccintottunk. Én és anya gyerek pezsgővel. Itt volt nálunk Laci és Roxy. Ő neki is ott a pici baba a pocijában. Velük táncoltam, énekeltem nagyon jól telt az egész. Éjfél útán felhívtuk az összes mamát és tatát, meg a kereszt szüleimet és mindenkinek Boldog Új Évet kivántam. Másnap pedig délig aludtam.



Itt épp azt mondtam Boldog Új Évet!
És talán a leges legjobb dolog ami tőrtént az, hogy végre lehúllt itt is a hó... én még nem láttam úgy rendesen ezidáig igazi havat, néztem egy ideig az ablakból aztán meg lementúnk sétálni egyet a hó hullásban, élveztem nagyon.







Másnap pedig kimentünk Pályiba egy jót szánkózni... hívtuk a barátomat is Gergőt, de ő inkább a szánkóját szerette húzni, mint hogy őtet húzzák.
Bár egyszer én is le estem hátra, na akkor kicsit meg ijjedtem és egy ideig nem is akartam szánkóra úlni.

Ezek még a múltkor le maradtak mikor Dóráék voltak mi nálunk.
És igy ki fekúdtem miútán elmentek...
Ma már apa ment dolgozni úgyhogy visza térünk a régi kerékvágásba.

4 megjegyzés:

Ewus írta...

Ilyen mozgalmas napok után elhiszem, hogy nem tudtatok írni:)
Szuper képek, te nagyon szép vagy Kicsilány! A hó miatt irigykedünk ám :) Itt csak picit szállingózott, de csak 1 órán át:(
Puszink Nektek....

UI:Sajna újra le kellett zárnom a blogomat, ha esetleg kértek meghívót olvasnátok továbbra is, küldjetek egy email címet a baloghewus@gmail.com címre!
Mi jönni fogunk ezután is:)

Renáta baba írta...

Milyen jól teltek neked ezek az ünneplős napok,ez igen!
Milyen kár,hogy a te apukád meg az enyém is kell menjen dolgozni...

Mia és Maja írta...

Húúú,szuper napjaitok voltak,nem is csoda,hogy elvoltatok tűnve...;)))
Nálunk is volt hó,de nem ekkora...:o:o:o
Nagyon jók a képek!:)))
Sajnáljuk,hogy Apa elment,de biztos siet majd hozzátok!:p;)
puszi!!!

sedith írta...

Nahát, mennyi mindent csináltatok! Főle a szánkózás miatt irigyelünk. Bár itt is van picike hó, de annyi nem, hoyg elővehetnénk a szánkót. Sajnos, még Kriszta sem tudja mia szánkózás!
NAgyon szép volt a kidíszített város, itt is szépen égtek a fények, de még nálunka faluban is gyönyörű lett a főtér! Képeink igaz, nincsenek, de megmarad az emlékeinkben.
Sokszor puszilunk és NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET kívánunk! :)
Edith, Kriszta és Boróka